No on seki edistystä, että pääsin tänne... Tänne siis tuun taas joka päivä purkautuu. Ihan mukavaa tulee varmasti olemaan. Toivon vain, ettei kukaan tajua, kuka täällä oikeasti kirjottaa... Siis kukaa kaveri tms. >___<
lauantai, 17. heinäkuu 2010
lauantai, 17. heinäkuu 2010
No on seki edistystä, että pääsin tänne... Tänne siis tuun taas joka päivä purkautuu. Ihan mukavaa tulee varmasti olemaan. Toivon vain, ettei kukaan tajua, kuka täällä oikeasti kirjottaa... Siis kukaa kaveri tms. >___<
Kommentit